من دید استراتژیک مدیران بانک را می پرستم.

اخیرا یه بخشنامه که برام واقعا احمقانه به نظر میرسید رو خوندم. برای همین این متن رو به ارسال کننده بخشنامه ، حضرت آقای اردشیر بیژنی می نویسم.

دوست عزیز شاید استخدام یه برنامه نویس برای اینکه وقتی مسکن کارت افتتاح میشه اتوماتیک از حسابش کم بشه کار زیاد سختی نباشه و حتی اگر این کار دوباره کاری در برنامه استراتژیک 4 سپرده باشه ارزششو داشته باشه که:

  • هزاران دقیقه وقت از مشتری برای زدن سند اضافه هزار تومان هزینه صدور کارت تلف نشه.
  • این همه هزینه کاغذ برای نوشتن سند مذکور نفله نشه.
  • گلوی ما کارمندای بیچاره برای توضیح به مشتری که چرا از ما 11 تومن گرفتی توی سند 10 تومنه پاره نشده
  • بانک به کارمنداش اضافه کار کمتری پرداخت کنه چون معطل دو امضا کردن سند های کارمزد نمی شن.
  • در در پایان هم بالاخره باید این سند های کارمزد برگرده توی حساب مربوطه و اتوماتیک دوباره کاری می شه.

یعنی بخورم دید استراتژیکتونو که بیشتر از نوک دماغتون رو نمیبینین.

 

 

/ 5 نظر / 19 بازدید
شهاب صاعد

سلام رفیق گلم با یکی از دوستان خدمات نوین صحبت میکردم که اتفاقا بسیار سرش میشد. پرسیدم کی وضعیت نرم افزاری بانک درست میشه؟ در جواب گفت اینجا اگه بگی چیزی مشکل داره موضوع سیاسی میشه.در بانک ما همه چیز عالیه و هیچ مشکل بزرگی وجود نداره. یکی از معاونان مرکز در یکی از جلسات با مدیران کل بانک می پرسند وضعیت نرم افزاری ما خیلی اسفناک هستش چه تصمیمی دارین؟ عضو هیئت مدیره در جواب میگه مانده سپرده های سرپرستی شما n درصد كاهش پيدا كرده چرا؟ بدين معني كه خفه شو به تو ربطي نداره. برادر من خودتو اذيت نكن.به قول ما ميشه: وقتي زور زياده بخواب لذتش رو ببر.

کارمند بانک ملت

سلام . وبلاگ " درد دل هــاي يــک کـارمــنــد بـانــک مـلــت " تريبوني ست براي فرياد هايي که هيچ گاه به هيچ جا نرسيده است . دست نوشته هايي که نمي توانست بار سنگين تبعيض ها ، نا برابري ها و ، پاداش هایی که فقط بین روسای شعب تقسیم می شود . روسایی که بیکار ترین افراد حاضر در شعب هستن و کمترین فشار را متحمل می شوند ... دلمان خون است ... دست نوشته هایی که نتوانست این تعصب سالاري ها را تحمل کند ، تصميم گرفته است تا جايي ثبت شود . مي دانم که اين ماجراها توي همه ي سازمانهاي مشابه وجود دارد پس ... بياييد با هم باشيم . سپاسگذار مي شوم اگر تبادل لينک بفرماييد . http://bmemployee.mihanblog.com

متاسفم برای یک کارمند بانک که هنوز بلد نیست صجبت کنه, اشتباه ما این بوده که کوته فکر های گستاخی از جمله تو رو استخدام کردیم,این وبلاگ به حراست گزارش شد.امیدوارم بتونی در حضور همه صحبت کنی و اونجا همراه با آقای بیژنی جوابتونو کامل میدهم.

متاسفم برای یک کارمند بانک که هنوز بلد نیست صجبت کنه, اشتباه ما این بوده که کوته فکر های گستاخی از جمله تو رو استخدام کردیم,این وبلاگ به حراست گزارش شد.امیدوارم بتونی در حضور همه صحبت کنی و اونجا همراه با آقای بیژنی جوابتونو کامل میدهم.

متاسفم برای یک کارمند بانک که هنوز بلد نیست صجبت کنه, اشتباه ما این بوده که کوته فکر های گستاخی از جمله تو رو استخدام کردیم,این وبلاگ به حراست گزارش شد.امیدوارم بتونی در حضور همه صحبت کنی و اونجا همراه با آقای بیژنی جوابتونو کامل میدهم.